BattleGround
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
BattleGround

Battles..beatz..EVERYTHING ! :)

HomePortalLatest imagesTražiRegistracijaLogin

Immortall Technique-Dance With the Devil

Go down 
3 posters
AutorPoruka
K-Waw
BattleGround Router
K-Waw

Broj komentara : 47
Mjesto : korak ispred tebe!!!

Immortall Technique-Dance With the Devil Empty
KomentarNaslov komentara: Immortall Technique-Dance With the Devil   Immortall Technique-Dance With the Devil Icon_minitimeMon Dec 01, 2008 2:06 am

Istinski ljubitelji hop-a i oni koji se bar malo razumiju u njega, znat ce o cemu se radi... Naime Immortal Technique je def. najjaci MC na svijetu trenutno... socijalna tematika, poruka u svakoj pjesmi, rime i lajnovi puni multija, jednostavno covjek zna "znanje"... poslusajte prejak je fkt...

https://www.youtube.com/watch?v=qggxTtnKTMo
Na vrh Go down
The Sky
Admin
The Sky

Broj komentara : 64
Mjesto : Grachanica

KomentarNaslov komentara: Re: Immortall Technique-Dance With the Devil   Immortall Technique-Dance With the Devil Icon_minitimeMon Dec 01, 2008 5:16 am

Znam za tu pjesmu.. onje coik gospodin..
Na vrh Go down
emsi
"kul kmica"
emsi

Broj komentara : 36
Mjesto : Osijek...bjac!

KomentarNaslov komentara: Re: Immortall Technique-Dance With the Devil   Immortall Technique-Dance With the Devil Icon_minitimeTue Dec 02, 2008 12:01 pm

e... ajd daj album od tog lika... frend me zamolio da mu donesem... imas kakv link za pjesme il sta?
Na vrh Go down
Sponsored content

KomentarNaslov komentara: Re: Immortall Technique-Dance With the Devil   Immortall Technique-Dance With the Devil Icon_minitime

Na vrh Go down

Immortall Technique-Dance With the Devil
Na vrh 
Stranica 1/1

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
BattleGround :: Hip-Hop Scena :: Strana Scena-
Idi na: